15 maj 2015

Welcom to my world!

Hej, jestem Natalia.

"Co napisać w pierwszej notce?"
To pytanie przesiadywało bardzo długo w mojej głowie. Nigdy nie wiem.
Miałam już "564655156" blogów, w każdym z nich coś mi nie pasowało,
więc je po prostu usuwałam.
Jakoś brakowało mi motywacji. Moim małym postanowieniem na 2015r. było właśnie blogowanie.
W końcu się za to wzięłam i mam nadzieję, że blog "5646....7" będzie na dłużej.
Na blogu pojawią się posty o wszystkim i o niczym. Dużo zdjęć, przedstawiając jakąś część mojego życia, również posty tematyczne. Szablon i desing bloga na pewno nie będzie na stałe.
W najbliższym czasie postaram się go zmienić.
Pierwsza notka z reguły nie jest najciekawszą notką na blogu.

Zapraszam do komentowania, a także obserwowania mojego bloga.



A jakie wy chcecie zobaczyć posty na moim blogu? 

5 komentarzy:

  1. super pierwszy post! czekam na więcej!

    http://justivictory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w blogowaniu! :*
    http://szanellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada ;) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post :) może obs za obs? jak tak to zacznij i napisz u mnie :))
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń