7 cze 2015

Typical

Przyznam szczerze, że pomysł tego posta, przyszedł mi oglądając filmik Lucy.
Chciałabym zrobić taką swoją serię "Typowej Ja". Myślę, że to będzie ciekawe.
Może i ktoś z was jest w 0.1% podobny do mnie!

1. MOJE SERCE MÓWI TAK, MÓJ PORTFEL NIE
*jesteś w sklepie, widzisz jakąś ładną rzecz, bardzo ci się podoba, podchodzisz do wieszaka iiii..."
co widzisz? No nieziemsko wysoką cenę.

Ja zawsze:

"O jezu, jakie ładne, muszę to mieć!"
*widzę cenę"
"Nie, jednak nie"

2. Jest noc, a ja nagle dostaję motywacji do czegoś, czego nie chciało mi się robić w ciągu dnia.

3. Włączam sobie serial/film, a nagle wyskakuje mi jakaś reklama. Mam ochotę wziąć tego laptopa i go wyrzucić przez okno. Naprawdę, nienawidzę tego.


4. Czuję, że wyglądam wyjątkowo dobrze. Stwierdzam, że jak tak jest, to może zrobię sobie kilka selfie.
 Robię 10, usuwam 20....


5. Jest cisza w klasie/w kinie/etc., a mój brzuch wydaję jakieś dziwne odgłosy godowe (czyt. burczy mi w brzuchu).




6. Gdy kładę się już do łóżka a nagle chcę mi się do łazienki. A w głowie jedno: "iść teraz, czy wytrzymam do jutra?".

7. Chcesz coś wyszukać/napisać do kogoś, wciskasz 'enter', czekasz, po chwili okazuję się, że nie kliknąłeś na pole i nic nie napisałeś.

8. Nienawidzę gdy ktoś wypowie słowa: "Musimy pogadać". Automatycznie robię się blada i nie wiem co zrobić.

9. Nie potrafię być miła, dla kogoś kto nie jest dla mnie miły, sorry not sorry.


10. Nie potrafię utrzymywać z kimś dłuższego kontaktu. Jeżeli ktoś do mnie pierwszy nie napiszę, to znaczy,
 że nie mamy szans na "bliższe" relacje.





11. Nie jestem osobą, która lubi chodzić na imprezy i tańczyć, ja wolę uprawiać swoje dzikie densy na ulicy, w domu, itp.

12. Kiedyś lubiłam pływać w basenach/morzach,  teraz jest inaczej. Wiecie ile ludzi, wchodzi do wody będąc brudnym? Na samą myśl mnie to obrzydza. Niektórzy też, załatwiają się do wody....

13. Uczucie kiedy jesteś gotowa do wakacji, ale masz jeszcze kilka ocen do poprawy.

14. Ja: *wyglądam ładnie*
Ja: *nie spotykam nikogo*

Ja: *wyglądam brzydko*
Ja: *nagle spotykam 5156465456 ludzi*

15. Nie lubię uczucia gdy dla mnie jest coś śmieszne, a nikt tego nie rozumie i się nie śmieje.



16. "chcę iść do łóżka" to najczęstsze słowa wypowiadane w tym roku.

17. Gdy chce mi się płakać mam dziwne uczucie w gardle i słychać to po moim głosie.

18. Gdy dzieci klną (dzieci młodsze ode mnie).

19. Nie lubię niespodzianek, naprawdę. Wole wiedzieć jak ktoś mi coś ma dać.
 Nie lubię udawać, że coś mi się podoba. Wyjątkiem jest to co chce.


20. W piątki kiedy wracam do domu, mam ochotę na wszystko co nie mogłam zrobić w tygodniu.
 A jedyną rzeczą którą robię, to spanie.




na zdjęciu Kasia


Jeżeli spodobają wam się tego typu posty, to zrobię kolejną część. 

A jakie wy macie "Typowe Ja"? 

2 komentarze:

  1. Ciekawy Blog! Co powiesz na wspólną obserwację ? :)) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah wiele z tych sytuacji sprawdza się również u mnie :D

    Zapraszam na rozdanie:
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń