24 cze 2015

Lazy week!


Hej!
Co u was?
Dzisiaj przychodzę do was z luźną notką. Cały tydzień nie byłam w szkole, bo mamy same zastępstwa.
Na lekcjach się nudzimy, a do szkoły przychodzi ok. 3 osób, nawet mniej. Oceny wystawione.
Coraz bliżej do wakacji. Zakończenie mam dopiero w piątek, ale wakacyjny klimat już u mnie zagościł.
Zostały 3 dni! Moją jedyną obawą jest to, że wakacje zlecą tak szybko jak ten rok szkolny.

Chciałabym w wakacje pojechać do Krakowa i Warszawy ze znajomymi. Uwielbiam podróżować. Mogłabym najchętniej zwiedzić całą kulę ziemską, a nawet więcej. Jednym z moich wakacyjnych postanowień jest spędzenie ich jak najlepiej. Nie można przecież siedzieć cały dzień w łóżku przed laptopem. U mnie w mieście zawsze odbywa się takie coś jak Festiwal Kolorów. Można tam fajnie spędzić czas.




Teraz do mnie nadchodzą typowo leniwe dni. Śpię do południa. Kładę się spać późno, a nawet wcale.
Słucham muzyki na "Spotify".
Oglądam jakieś dobre filmy, lub seriale. Jem coś dobrego, czytam książki,
zapraszam znajomych, albo nadzwyczajnie się nudzę.



ps przepraszam, że ta notka jest taka krótka
ps2 w następnej notce pojawi się lazy day tag

Co u was? 
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz